Creatieve
Campagnes

Activatiecampagne

Een activatiecampagne is dé manier om jouw merk, product of dienst onder de aandacht te brengen en actie te creëren. Stravicom ontwikkelt campagnes die niet alleen opvallen, maar die mensen echt in beweging zetten. Met creatieve concepten, gerichte content en de juiste kanalen zorgen we voor maximale betrokkenheid en resultaat.

Arbeidsmarktcampagne

Een sterke arbeidsmarktcampagne trekt de juiste talenten aan en versterkt je werkgeversmerk. Stravicom ontwikkelt campagnes die de essentie van je organisatie laten zien, gericht op de doelgroep die je wilt bereiken. Met creatieve concepten, aansprekende content en de juiste kanalen krijg je maximale zichtbaarheid en betrokkenheid.

Interne campagne

Verander van binnenuit met een sterke interne campagne. Of het nu gaat om een nieuwe koers, cultuurverandering of het versterken van betrokkenheid. Stravicom helpt je met een interne campagne die medewerkers raakt, activeert en meeneemt. Heldere boodschap, herkenbare stijl, en altijd afgestemd op wat er leeft binnen jouw organisatie.

Kosten

"Altijd transparant en vooraf afgesproken. Wel zo makkelijk!"

Stravicom hanteert geen standaardprijzen, want er is geen sprake van standaardwerk. Jij krijgt iets unieks, afgestemd op de specifieke wensen en behoeften van jouw organisatie, en dus krijg je een offerte op maat. Zo betaal je nooit te veel, weet je precies waar je aan toe bent en sluit alles perfect aan bij jouw verhaal.
 

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.